مورد داشتیم

اگه میخوای تمام جوک های موردی رو بخونی خودت میدونی بیا کجا دیگه 1000 بار گفتم
مورد داشتیم دختره تو جیتیآی ماشین زیر پاش خاموش شده 
مورد داشتیم دختره 15 دقیقه و 45...46...47...ثانیه طول کشیده ماشینو پارک کنه!هنوزم درگیره پارک کردنه!

مورد داشتیم یارو دعواش میشه اون یکی فرار میکنه میره آجر میاره الـان هم طرف تو کما خوابیده

مورد داشتیم یارو میره دادگاه اینم متن شکایتش از یه بابا
متن:با سلام خدمت قاضی محترم.در تاریخ 1390/5/14 بنده میخواستم ماشین خود را از پارکینگ بیرون بیاورم٬ولی دیدم ماشینی صد راه بنده شده.
در این هنگام فردی به کمک من شتافت و من پس از 17 بار عقب و جلو کردن خودرو بالاخره ماشین را از پارکینگ بیرون آوردم.از آنجا که خیلی به او زحمت داده بود در راه خدا به او 10 هزار تومان دادم.ولی وقتی من حرکت کردمآن شخص سوار همان ماشینی شد که صد راه بنده شده بود شد و رفت...از نظر شرعی کشتن این شخص جایز نیست؟؟؟
  

مورد داشتیم آبادنیه جلوی زلزه رو گرفت...حالا چه جورشو نه من میگم نه شما بپرس

مورد داشتیم طرف میزنه به فروشگاه افسره میاد کروکی بکشه به افسره میگه:100 هزار تومن بهت مدم بگومقصر صاحب مغازه است

مورد داشتیم طرف از بس مورد داشته دیگه همه موارد شده

مورد داشتیم
.
.
.
.
.
.راه مون ندادن گفتن مورد دارین

مورد داشتیم داشتیم دختره
.
.
.
.
.
کلاچ رو گرفته زده آهنگ بعدی...

مورد داشتیم طرف دستش قطع میشه(توی تصادف)بهش میکن دستت قطع شده...میگه:یا اباالفضل ساعتم...!

مورد داشتیم..............شوخی کردم مورد نداشتیم

مورد داشتیم معلم بعد از امتحان میگه هر کی اشکال داره بیاد(توی تصحیح برگه ها)پسره بلند میشه میگه:چرا فوش میدی!!!!! خودت مشکل داری

مورد داشتیم که یکی مورد داشته یکی رو میشناخته که مورد داره.....بابا ول کن اگه بخوام بگم دیوونه میشی...!!!

مورد داشتیم ای بابا همه مواردمون کردی که تو بیخیال شو باباهی مورد مورد مورد (*.*)تموم دادا
منبع :http://aminrkh.tk

نظرات 1 + ارسال نظر
ناشناس سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 15:26

عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد